2021. november 1., hétfő

Könyves Creep-A-Thon élménybeszámoló 2021

 Az utóbbi pár hónapban ismerkedek a magyar booktuberekkel, videóikkal, az általuk szervezett eseményekkel, és így került elém az október 31-ei Könyves Creep-A-Thon is. A szervezők kitaláltak egy kilenc pontból álló bingótáblát is, amelyben négy könyves pont van illetve - értelemszerűen - öt nem könyves pont.

A négy könyves pont az alábbi volt - ezeket össze is lehetett vonni, tehát nem volt muszáj mindegyikhez külön könyvet olvasni:

- ősszel játszódó történet

- sötét borítós történet

- paranormális történet

- 300 oldal alatti történet

Három kötetet választottam ki - két könyvet és egy képregényt - erre a napra. A Molly Southbourne ezer halála című kisregény szerzője Tade Thopmson, és sok booktuber ajánlotta már az olvasóknak. Egy kibeszélőt is tartottak belőle nemrég.

Ajánlás alapján vettem meg pár hete a Paper Girls - Újságoslányok 1. című képregényt is, amit szintén az eseményen terveztem elolvasni.

Mivel a sötét borítós könyv még nem volt, ehhez a ponthoz Mary Shelley könyvét néztem ki, a Frankensteint.

Szerencsére a nem könyves pontok is könnyen teljesíthetőek voltak:

- olvass takaróba/pokrócba bugyolálva

- gyújts egy gyertyát

- igyál forró italt, egyél haloween-i édességet

- nézz meg egy creepy filmet

- hallgass creepy zenét

A filmet már egy ideje kinéztem magamnak azok közül, amik a Youtube-on elérhetőek, így esett a választásom egy rajzfilmre, a ParaNorman-re. Zenét is a Youtube-ról választottam magamnak erre a napra.

Pénteken, munka és a papírboltos bevásárlás után meglátogattam a Flying Tiger üzletet, aminek az eredménye egy halloween-i bögre lett, éppen ideális 31-ére, és vasárnap reggel már fel is avattam a forró itallal.

 

Borkáék több Instagram-kihívást is meghirdettek, én egyiken vettem részt, amelynél a feladat az volt, hogy mutassuk meg az olvasmányunkat a természetben. Nos, mivel el kellett mennem a Bubbles mosodába, így a kis parkon át mentem, és le is fotóztam a könyvet egy padon.

Halloween-i édességként pedig csokoládék szemgolyót választottam, hogy ne csak a forró italt pipálhassam ki.

Na, de kezdjük az elején. A napot a nyitó LIVE megnézésével kezdtem kilenc órakor, majd eszembe jutott, hogy nekem még korrektúráznom is kell, így délig olvasás helyett egy másfajta olvasással folytattam a 31-ét, majd dél körül kezdtem bele Tade Thompson könyvébe. Nagyjából a harmincadik oldalon érezhettem ólmos fáradtságot (pedig nem is volt unalmas a regény :-)), így macskástul aludtam kicsit.

Estére viszont belejöttem a Molly Southbourne ezer halála című könyvbe és be is fejeztem, hogy aztán belekezdhessek az Újságoslányokba, amivel éjjel fél tizenkettőre végeztem, és hatalmas élmény volt, és rettentően bántam, hogy még nem jelent meg a második kötet. Azt hiszem, ezért nem szeretem a sorozatokat. Ha még nem jelent meg minden kötete, folyton várni kell a következőre.

Még éjjel a Frankensteint is elkezdtem, de akkor már túl késő volt, hogy érdemben is haladhassak vele. Hétfő reggel kilencig a könyv feléig jutottam el. A történet eddig tetszik, be is fogom fejezni novemberben.

November 1-én pedig a záró LIVE megnézésével fejeztem be az eseményt - és a maradék csokiszemgolyók elfogyasztásával a reggeli kávéhoz.

Számomra hatalmas élmény volt ez a 24 óra, remélem, lesz még lehetőségem részt venni több ilyenen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése