2021. november 9., kedd

Alexandra zsákbamacska csomagbontás krónikája

 Inspirálódva sok unboxing videótól, kedvet kaptam, hogy én is rendeljek egy zsákbamacska csomagot az Alexandrától. A célom a szórakozás volt, hiszen nem igazán vártam, hogy számomra érdekes könyveket találok a csomagban. Úgy voltam vele: Ha mégis találok benne valami jót, akkor maximum majd örülök neki, de nem esem kétségbe, ha minden könyv a könyvtárban fog landolni, mint ajándék. A csomag múlt héten meg is érkezett hozzám.


Ahogy kibontottam a csomagot, már egy izgalmas kötetet leltem a kupac tetején, hiszen van több, gombákról szóló könyvem, a szakácskönyvek az egyik gyengém, és ennek a kettőnek a kombinációja különös öröm volt a számomra. Ez volt a Gombák című kötet. Sajnos az utóbbi időben kevés időm van kikapcsolódásképpen főzni, pedig imádom bújni a szakácskönyveket, új recepteket kipróbálni. Abban bízom, hogy hamarosan lesz rá alkalom, hogy pár gombár receptet a konyhámban lássak viszont, "élőben".


Őszinte leszek, Caramel könyve nem váltott ki belőlem sikoltozó tinirajongást, a köteett azóta valaki más birtokolja, ugyanis kiraktam a társasház lépcsőházában, a földszinti ablakpárkányra, hogy legyen azé, aki szívesen olvasná. Remélem, hogy így is lesz, és örömet okoztam ezzel valamelyik lakótársamnak.
A következő két kötet azonban annál érdekesebbnek tűnik! Ali Land könyve, az Én vétkem fülszövege megfogott, habár a borító annyira nem nyerte el a tetszésemet, de szeretném elolvasni. A fülszöveg szerint: A tizenöt éves Annie új identitást kap, miután feladta sorozatgyilkos anyját a rendőrségen. A látszólagos idillt beárnyékolja a múlt, az anya újra és újra felbukkanó, saját és mások gyermekeivel kegyetlenül bánó alakja. Annie-t, alias Millyt súlyos titkok és kétségek nyomasztják. Vajon örökölte anyja kegyetlen jellemét? Szenvedés, vagy mégiscsak egyfajta biztonság volt mindaz, amit a korábbiakban átélt? Aktív szereplője volt-e a történteknek, vagy egyike a tragikus sorsú gyermekeknek? Vétkes vagy vétlen áldozat? Milyen ember lesz abból, akinek szinte a vérében van a kegyetlenség?

A másik kötet egy gyász címkével is ellátott thriller a Molyon, ami izgalmas párosításnak tűnik a számomra. A címe pedig Tolakodó érzelmek.


Tovább mélyedve el a doboz tartalmában a következő három könyv közül szintén kettő volt, ami érdekelt. Az elitklub azóta egy kedves barátnőmnél van, mert neki tetszett a fülszöveg alapján. Matilda Gustavsson könyvét a Nobel-botrány ihlette és tavaly jelent meg az Alexandránál.
Daniel Keyes-től már olvastam a Virágot Algernonnak című könyvet, ami egyszerre kavart fel és tetszett is, így a Bűnös-e Claudia? című kötetnek nagyon örültem, amikor kivettem a dobozból.
A legszebb nap borítója szerintem mesés, ez azonban ne tévesszen meg senkit, hiszen egy pszicho-thrillerről van szó, aminek a fülszövege egy igazán izgalmas és letehetetlen történetet ígér.

A doboz utolsó három könyve eléggé vegyes képet mutat, és csak egyetlen olyan van közöttük, ami érdekel, ez pedig A Vörös Vadász. A kötet szintén a pszicho-thrillerek közé tartozik, és 2019-ben jelent meg magyarul Nagy Mátyás fordításában.

J. R. Ward könyvének majd új gazdát keresek, a kis minikönyv pedig ugyanannál a barátnőmnél van most, aminél a már korábban említett Az elitklub című kötet.

Ez volt hát életem első zsákbamacska csomagja, azt gondolom, hogy szerencsésen alakult a tartalma, hiszen a legtöbb olvasmány tetszett és a polcom lakója lett, lehetséges, hogy később megpróbálkozom más csomagokkal, más kiadókkal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése