2021. december 8., szerda

Megleptem magamat...

Az elmúlt néhány hónapban egyre több booktuber csatornájával ismerkedtem meg, közöttük volt Evelin is, akit a moly.hu oldalon @Linszyy néven ismerhetünk. Az ő könyves tartalmait is nagyon szeretem, habár nem feltétlen egyezik mindenben az ízlésünk, de jó könyveket olvas, jól beszél róluk és minden tartalmát örömmel figyelem. Nemrég indította el webshopját, ahol könyves termékeket lehet rendelni:

https://pergamenshop.hu/

Egy ideje már szemezek pár termékkel, de a "végső lökést" :-) Joó Kati egy videója adta meg, amiben kibontotta az Evelintől rendelt csomagot. Én is leadtam hát a rendelésemet, egyelőre egy kisebb rendelést, bár sok terméknek nehéz volt ellenállnom, de erős voltam, hogy később is legyen mit rendelnem. :-D

Ahogy láthatjátok, egy karácsonyi bögre és néhány könyvjelző került a kosaramba, és néhány nap alatt meg is érkezett a szépen és alaposan becsomagolt rendelésem a Foxpost segítségével. A könyvjelzők közül az itt aludtam el párja már egy barátnőmnél van, aki adventi ajándékként kapta meg egy könyv társaságában. :-)

A bögre pedig új kedvenc karácsonyi bögre lett egy másik kedvenc karácsonyi bögre mellett, amit tizenéves koromban kaptam az anyai nagymamámtól.

Jövőre tervezek megismerkedni majd Evelin vászonszatyraival és egyéb könyvjelzőivel is, de vannak még más bögrék is és sok más jóság, amiket érdemes megismerni. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése