2021. december 30., csütörtök

2021-ben először...

 - rendeltem először közvetlenül könyvkiadótól könyvet

- találkoztam @Fallen_Angel-lel

- látogattam meg Mangót

- látogattam el a Camponába

- néztem meg moziban a Dűne filmet

- vettem részt @papeerzsepi születésnapi összejövetelén

- láttam A padlást a Vígszínházban

- vettem részt read-a-thon-on

- kezdtem el booktuberek videóit nézni

- vettem meg és olvastam el olyan könyvet, amit booktuberek ajánlottak a videóikban

- jártam annyit a Bel Frit-be, hogy amikor egyszer ősszel megjelentem náluk a Duna Plazaban, meg se szólaltam, a lány már kérdezte is, azt kérem e, amit szoktam. :-D

- voltam ideiglenes befogadója macskának

- harapta szét a karomat (az ideiglenesen befogadott) macska

- árusítottam könyvet a könyvhéten

 - találtam macskákat a kukatárolóban

- rendeltem a bonprix oldaláról

- lettem covidos

- kaptam covid-oltást

Igyekeztem átgondolni, biztosan van, amiket kihagytam, de ennyi jutott eszembe tizenkét óra gondolkodás alatt. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése