2022. október 24., hétfő

Bernáth Zsolt: Lemezbolt a Szent János utcában

Bernáth Zsolt Lemezbolt a Szent János utcában című regénye a 2022-es évem egyik legjobb olvasása volt, ezt már most biztosra mondhatom. Orsi első kalandja lebilincselt. Engem, akinek az érdeklődési körében nem foglal el elsődleges helyet a fantasy, egyszerűen imádtam a regényt. Az események már a legelején magukkal ragadtak és csupán egyetlen nap elegendő volt ahhoz, hogy nemcsak elkezdjem, de be is fejezzem a történetet. Merthogy a fotelhez szegezett. Ritkán van ilyen, de annál jobban becsülöm az ilyen alkalmakat.


 Az író stílusa gördülékeny, és az, hogy néha kicsit meg voltam keveredve, éppen mely síkban is vagyunk, ez nem a szerző hibája, csak nekem volt szokatlan, azonban ehhez elég könnyen hozzá tudtam szokni. A történések jó ütemben követték egymást, nem voltak üresjáratok, amikor akár egy mondat erejéig unatkoztam volna, lapról lapra lekötötte a figyelmemet, mi történik a szereplőkkel. Kikészültem, néha annyira izgultam, és persze mindig volt izgulnivaló, ugyanakkor jó volt a humor is.

Az egész annyira természetes volt, mintha teljesen normális lenne, ami a gyerekekkel történik, jól írta meg Bernáth a kötetet, És mindig volt valami csavar, kikészültem, de tényleg, és ami a végét illeti, hát komplett szívrohamon mentem keresztül. Imádtam.

Nagyon köszönöm a Cerkabella Kiadónak, hogy ez az izgalmas és lebilincselő regényt elolvashattam. Akit érdekel a könyv, a kiadó honlapján megrendelhetitek, és érdemes körbenézni a teljes kínálatban - persze csak akkor, ha nem ijeszt meg benneteket, ha biztosan nem csak egy könyv fog a virtuális kosaratokban landolni.

Bernáth Zsolt Orsi-sorozatának második és harmadik kötetét is megtaláljátok a kiadó honlapján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése