2017. április 2., vasárnap

A kutatásnak is vannak előnyei :-)


Nem volt egyszerű ez a hét, főleg a második fele. Csütörtökön és pénteken az OSZK-ban voltam, hogy kutatásokat végezzek egy kiadandó bibliográfiához kapcsolódóan. Mivel a folyóiratok az 1800-as évekből valóak voltak, sajnos csak mikrofilmen lehetett keresni bennük. Nagyon elfáradt a szemem már az első napon. Sose gondoltam volna.
Csütörtökön gondoltam egy nagyot, és kifelé jövet benéztem a könyvtár shopjába, persze nem is jöttem ki üres kézzel. :-) Egy könyv és két képeslap árával lett könnyebb a pénztárcám.
Pénteken is mikrofilmen keresgéltem, nagyon jó eredményeket értem el aznap (is). Öröm volt, hogy találkoztam a könyvtárban @szibolya mollyal, aki szintén dolgozott a mikrofilmolvasóban. Nagyon örültem a találkozónak. Most nem vásároltam semmit a shop-ban, viszont benéztem a Deák téren a Képesboltba, és vásároltam húsvéti és más, egyéb lapokat. Ahogyan nézelődök (tele volt a fejem Keleti Károllyal és Reviczky Szevérrel), egyszercsak megszólít valaki. Kellett 1-2 másodperc, mire észbe kaptam, és nagy örömmel köszöntem @shadowhunter1975 molynak, aki szintén képeslapokat akart vásárolni. Jó volt beszélgetni keresgélés közben, nagyon rég volt, hogy találkoztunk tavaly.
Kiváló napot zártam tehát annak ellenére, hogy a látásomat igénybe vette a péntek (és előtte a csütörtök).
Nyugalmasan telt az este, szombaton is tudtam pihenni és olvasni. Szombat este pedig felhívott @Andaxin, hogy nem lenne-e kedvem beszélgetni kicsit, így hétkor találkoztunk a Duna Plazaban, kellemesen telt az a pár óra. Még sosem jöttem ki egy bevásárlóközpontból utolsónak. :-))

A képek az oszk.hu oldalról származnak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése