2016. április 28., csütörtök

Április 29-én a Dagály utcai könyvtárban



Holnap, pénteken Bartis Attila lesz a 13. kerületi FSZEK tagkönyvtár vendége 17.30-tól. A beszélgetőtárs Kozák Tibor kulturális újságíró.
Ha minden összejön, én ott leszek; kíváncsi vagyok a beszélgetésre. Bartistól nincsen még könyvem, nem olvastam még az írásait, de már annak örülök, hogy ismét lesz a közelemben - és számomra elérhető időben - egy érdekes, kulturális, irodalmi program.
Viszek vissza néhány könyvet a könyvtárba, és ott maradok a fél hatos kezdésig, majd persze tovább. :-) Este van még dolgom, de szerintem fogom tudni úgy alakítani, hogy végighallgathassam a beszélgetést.
Remélem, hogy sokan leszünk. Nincsen sok ingyenes irodalmi-kulturális program, így ki kell használni minden lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése