2016. április 3., vasárnap

A kezdet

Néhány napja vettem a kezembe, és kezdtem el olvasni Nick Hornby könyvét, a Vájtfülűek brancsa címűt. Ma jött a hatalmas késztetés, hogy érdekes lenne könyves-filmes élményeimet "papírra" vetni, hát belekezdek.
Nem tudom, mi fog ebből kijönni. Lehet, hogy annyira bénának fogom érezni, hogy kitörlöm az egész blogot a csudába; de persze az is lehet, hogy a zsenialitás hatja majd át, és rendszeresen olvasnak majd könyveket, vagy néznek majd filmeket az én ajánlásaim alapján. Sőt! Akár könyv is készülhet majd belőle, mint Hornby könyve, és milliók fognak rajongani értem. :-)
Sok múlik az is, mennyire leszek fáradt, mennyire lesz kedvem, vagy éppen nem lesz, amikor írnom kellene. Most lelkes vagyok.
Ami pedig még ide kívánkozik: annyira szimpatikusan ír Hornby, hogy a Molyon azonnal várólistára is tettem két könyvét, az Egy fiúról-t, és a Hogyan legyünk jók? című regényt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése