2017. szeptember 5., kedd

Közösségi book tag @csgabi-tól

Hogy eleget tegyek @Barbiianyuja felkérésének, melyben egy book tag kitöltésére invitál, íme, a válaszaim. :-) Köszönöm a felkérést! :-)

Igyekszem én is a frissebb olvasmányaim közt szemezgetni a válaszokhoz.

1. Twitter – egy könyv, amit imádtál.
Ez nehéz kérdés, mert sokféleképpen lehet imádni. Megpróbálok olyan könyveket ajánlani-mutatni itt, amik pozitív értelemben voltak imádatom tárgyai.
Bohumil Hrabal: Foghíjak
Maeve Binchy: Galagonyaerdő
Mentafagylalt - 24 ma katalán elbeszélés
Szabó Magda: Örömhozó, bánatrontó
Fekete István: Téli berek
Nagy Franciska: Macska a zongorában

2. Facebook – egy könyv, ami nem érdemli meg a nagy hype-ot, ami körülveszi.
Nem igazán tudok ilyet.

3. Tumblr – egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy népszerűvé vált.
Szerintem nincs ilyen. Úgy értem, nem tipikus nálam, hogy olyan könyveket olvassak, amik felkapottak. Ha mégis, azt nem ezért olvasom, hanem mert érdekel.

4. Myspace – egy könyv, amit nem tervezel elolvasni.
Régebben nagyon szerettem az Ulpius Kiadó könyveit. Aztán ők kifordultak magukból, én meg elfordultam tőlük. Szóval a most divatos erotikus-romantikus vonal nem fekszik nekem, hogy így mondjam.

5. Youtube – egy könyv, amit szeretnél filmként/TV show-ként látni.
Sok ilyen van, nem tudok még többet sem kiemelni közülük.

6. Instagram – egy könyv, amit a gyönyörű borítója miatt olvastál.
Nos, nem azért olvastam el, de az volt az első, ami rabul ejtett:
Hannah Kent: Rekviem egy gyilkos asszonyért

7. Goodreads – egy könyv, amit mindenkinek ajánlasz.
Hmmm...
Atiq Rahimi: Türelemkő
Khaled Hosseini: Papírsárkányok
Daniel Keyes: Virágot Algernon-nak
Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót
Gyarmati Béla: A pap fia
Ismail Kadare: Kettétört április
Yasmina Khadra: A merénylet
Bohumil Hrabal: Foghíjak
Maeve Binchy: Galagonyaerdő
Mentafagylalt - 24 ma katalán elbeszélés
Jean Hatzfeld: A bozótvágó kések évszaka
Marilynne Robinson: Lila
Olja Savičević Ivančević: Lehet, hogy novella
+ minden az 1. pontból, ami nincs itt :-D
Nos, nem egy lett, de ezeket mindenképpen mindenkinek. 

8. Skype – Egy könyv olyan karakterekkel, akikkel beszélni szeretnél ahelyett, hogy mindig csak olvasnál róluk.
Márai Sándor: Eszter hagyatéka - Úgy, de úgy kiosztanám őket.

9. We Heart It – Egy könyv, ami érzelmi jelentőséggel bír nálad.
Yasmina Khadra: A merénylet - De azt nem írom le, miért és hogyan.

Köszönöm. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése