2016. szeptember 30., péntek

2016 augusztusi olvasások

Az augusztus nem volt egy termékeny hónap - már ami az olvasásaimat illeti. Nemrég rájöttem azt hiszem), hogy miért... Kicsit besokalltam a molyos kihívásoktól. Kezdem ezt a kényszer zavarónak érezni. Így tehát nemrég több kihívásról is lejelentkeztem, hogy legalább az utolsó 4 hónapom kevesebb stresszben teljen.
Augusztusban az első könyvem egy kedves gyerekkönyv volt: Turbuly Lilla: Talált szív. A Dagály utcai gyerekkönyvtárban találtam a könyvajánló forgóállványon, és megtetszett.
https://moly.hu/konyvek/turbuly-lilla-talalt-sziv/en-es-a-konyv/csgabi
Gerlóczy Márton: A csemegepultos naplóját még július végén kezdtem el, hogy az augusztusi molyklubra elolvassam, de sajna nem sikerült addigra, de a lényeg, hogy nagyon tetszett a könyv. A főhősnek voltak nagyon negatív vonásai, de összességében a könyv jó volt.
https://moly.hu/konyvek/gerloczy-marton-a-csemegepultos-naploja/en-es-a-konyv/csgabi
Csorba Győző: Négy kis cica... Nos, erősen felejtős volt a könyv, nem tetszettek sem a versikék, sem pedig a képek, amik illusztrálták. Úgyhogy nem is hozom most az értékelésemet, legyen elég az, hogy nem volt jó. :-))
Viszont Donnie Eichar: Halálhegy-e remek volt! Bárkinek tudom ajánlani, akiket érdekel egy izgalmas, valós eseményen alapuló oknyomozó könyv. Bevallom, én elképzelhetőnek tartom az író végső következtetését, de nem vagyok sem tudós, sem nem nyomoztam az ügyben, csupán olvasás után így érzem.
https://moly.hu/konyvek/donnie-eichar-halalhegy/en-es-a-konyv/csgabi
B. S. Aldrich Ella kisasszony-a már egy ideje feküdt a polcomon, mint könyvtárközi kölcsönzés útján kapott könyv, többször is meghosszabbíttattam, és csak most szedtem össze magam ahhoz, hogy elolvassam. ha viszont tudtam volna, hogy ilyen kellemes kis olvasmány lesz, nem húzom eddig. Nem kell ettől a regénytől sokat várni, mégis: sokat tudott adni olvasás közben.
https://moly.hu/konyvek/b-s-aldrich-ella-kisasszony/en-es-a-konyv/csgabi
Utolsó augusztusi könyvem egy vékonyka kis szakácskönyv volt; Korpádi Péter 15-20 perces ételek című könyve. Jó kis recepteket találtam benne, néhányat a Molyon is megosztottam, és tervezem még, hogy néhányat lefotózok, és feltöltöm.

Nos, látható, ez tényleg nem volt egy durva hónap: kellemesen telt, bár voltak párnapos hullámvölgyek, amikor nem volt kedvem olvasni. Ilyen lesz a szeptember is, ebben a hónapban sem olvastam túl sokat, és szintén voltak kihagyások. Örülök, hogy lemondtam pár kihívást, hátha most már "felszabadulok".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése